NAH!
NAH!
fusuf

peki ayni yataktasiniz ya, simdi sen uyudun ikea uyumadi trip atiyo muusn ona sonucta beraber uyumaniz gerej yani

yat artij

salak biz kardes miuiz kari koca mi

fusuf

of azicik medeni ol neyse ben ciktim bbb

lan

ikrayla nasi yatim oda anlaöinda mi

fusuf

yok lan yanyana

fusuf

gerci seni kim oper puahahahxbsjxhd

Admin:

bak yine yanlis yeri yanitladim

mal

salak yatak mi yok evde ayri yatiyozhşğqşgqgş soruya bak olcem

fusuf

tabi sizin evebeynler tre***n***dyoldan cocuk sattigi icin zenginsiniz

yat artij

taslar yerıne oturmus😦😦

fusuf

trendyolda cocuk satildigi iddia edilen o gece

fusuf

boyle ne bileyim iyi geceler opucugu de veriyosunuzdur mmuah

ask kardes

eed her gece opuyoz

fusuf

bu ask degil de ne (ikeaya soyle nefret ediyom ondan gicik tipli)

yat artij

o da sana bayiliyo

fusuf

iyi bari yuruyebilirim puahxhshdhd saka mal ogk ay sictim

fusuf

merak ediyorum acaba gercek azraluvv hesaba girip bunlari gorunce naskl hissedicek xhdndhd bu arada eger fusuf yesil degilse okuma dediklerimi güvenlik olsun

Azra

e simdi de yesil degilsin

fusuf

olm simdi de degilim ama nasıl denk geldik yine

imdqt

ben baska siteye gircektim son giedim diye bura acildi amkhshwşfwhshwd

fusuf

soyle o siteyi yoksa ben bakarim bak

hehehewwh2ee

hehe yaparsin yattiö ben gorudusuez

fusuf

sen ikeayla mi yatiyosun

fusuf

ya ben useniyorum bazen ondsn

her erkektwn biri

her erkek ayniymis, laflara bak. her erkek benim sana verdigim degeri veriyor mu? onemsedigim kadar onemsiyor mu? ne bekliyorsun gitmemen icin yalvarmami mi? o asamayi coktan gectik azra. sen bana herkesin engelledigi cocuk dedigin gun, ben seni bitirmistim zaten. sadece o mu? numarani vermedin, evlilik teklifimi kabul etmedin. onu ruyada gormek yazıyorum hangi birini yazıyorsun, sen bile tek erkwkle konusmuyorken ben neden senin gibi bencil, ***** ve ilgime zerre karsilik vermeyen birinde takili kalayim ki. normalde yazmazdim ama senin gibi olmadigimi bil diye yazıyorum. onu da artik buraya bakmayacagin icin okuyammayacaksin.

fusuf

ya ben belki azraluvvla konusucam. sen araya girmesene. bi de gitmisorospuya da bakmis he sen

ozurdileri m

ozur dilerim

fusuf

kalsin

fusuf

who are you?

gercek azra

şğqĞWFqgâfwyga oha *****

fusuf

nerden fsrkettin bunu

korkuyroum

asil sen niye burayi kontrol ettib

fusuf

hayir sanane de sen niye tekrar baktin

HQAGHQQHHAHW

yav sanane sen nie simdi tekrar baktin

close